dimecres, 19 de gener del 2011

Nou repte: frases monosil·làbiques

Heu estat capaços de crear mots banana molt i molt llargs. També de demostrar que amb una sola vocal es poden escriure frases...

Us proposo un nou repte: a veure qui és capaç de crear el text més extens o la frase amb més mots fent servir únicament paraules d'una sola síl·laba.

Per exemple: Jo no puc fer res (tenim una frase amb 5 monosíl·labs)
Ell té molt de fred i jo no en tinc (aquí un exemple de frase amb 10 monosíl·labs).

Animeu-vos i pengeu un comentari amb la vostra frase i el nombre de mots que té. Si ho preferiu podeu participar en grup!


8 comentaris:

  1. La Sol té un gos què és diu Rip i té molt i molt de fred,jo li dic a ella què tot el món ho té com en Rip.

    Carla Jiménez
    3er eso B

    ResponElimina
  2. Molt bona! Gràcies per participar! A veure si algú s'atreveix a fer-ne una altra!

    ResponElimina
  3. El gat més lleig és el que té el pel blanc. El meu no té el pel blanc, el té gris. Ells fan miau i no guau, com el gos, ni té bec com l'au del meu tiet.

    Oriol González
    3r ESO B

    ResponElimina
  4. Jo tinc un gos i un gat. El gos té dos anys i el gat en té cinc. El gos es diu Rack i el gat no té un nom.
    És més vell el gat. El gos és més fort i més veloç que el gat.

    Carla Jiménez
    3er ESO B

    ResponElimina
  5. Sé que tú saps el que jo se de la Meg,
    ella té el pel ros i la pell suau. La Meg és alta i el seu gos es diu Mel.

    Debora Vargas
    3ESOB

    ResponElimina
  6. El mar és blau, el sol és groc i el pa és molt bó. I tu com ets? Jo sóc com tu. Ja són les vuit en punt i ja no sé que més fer.

    Andrea C ,Leo A, Luis C.

    ResponElimina
  7. Amb el dit de la mà dret diu en Pep, un noi ros i alt com un pi:
    - Un, dos, tres! Vull un tros de pa amb mel pel gat de la Luz.
    - Miau! -diu el gat- No! Pa amb mel no en vull que és per a l'òs bru. Jo vull un tros de peix, tant se val, si és de lluç, de rap o de pop.

    ResponElimina
  8. Caram! Aquest últim inclou un diàleg monosil·làbic! Qui és el seu misteriós autor?

    Gràcies per la participació!

    ResponElimina